A női ruha vásárlás a számítógépekkel több ponton is kapcsolatba kerül.
Először már a tervezésnél, mivel az igények felméréséhez és a megfelelően kelendő ruhadarabok elkészítéséhez rengeteg adat begyűjtésére és kielemzésére lehet szükség.
Aztán a gyártásnál, mivel nyilván szükség van a modern gyártási körülmények biztosításához, többek között számítógépekre is.
Itt van például egy márkás (Sugarbird, AMNESIA) női ruha webáruház.
Végül pedig ott van az értékesítés. A ruha üzletek vagy webáruházak marketingjénél, a vevőszerzésnél az internet révén nagy jelentősége van a számítógépeknek. Nem beszélve a webáruházakban történő vásárlásról, melyhez a felhasználó szintén számítógépet kénytelenek használni. Ez talán a legkényelmesebb módja a vásárlásnak, és egyre nagyobb arányban történik ilyen módon a női ruhadarabok beszerzése is.